Verkiezingen

Inderdaad, van de laatste 10 campagnes hebben we er nog maar 1 verloren. En die zit ons nog steeds niet lekker. Want we zitten in de wedstrijd om te winnen. Dat geldt voor zowel de landelijke, Permanente Campagne als de Tweede Kamerverkiezingen, de Statenverkiezingen als de Gemeenteraadsverkiezingen.

Daarbij wordt geen middel geschuwd, geen mogelijkheid onbenut gelaten. Zonder overigens mee te gaan in de toenemende verloedering. We doen niet alleen strategie, de mannetjesmakerij (M/V), de tactiek, de centerij en het issue management. We doen ook de operatie: de slogans, de media, de perscampagne, de fotografie, de video’s. Want daar wordt de strijd inmiddels het meest gestreden: de Sociale Media. Daar worden campagnes niet beter van. Maar wel leuker! Heerlijk…

  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum
  • Verkiezingen Paradigmum

Media

  • evenementen
  • acties
  • fotografie
  • vlogs
  • posters
  • folders
  • spandoeken
  • persberichten
  • websites
  • banners
  • advertenties
  • redactionele artikelen
  • TV-commercials
  • Facebook-campagne
  • LinkedIn-campagne